Na informace o dopravě pokračujte kliknutím.

Platba

Platit u nás lze těmito zbůsoby:
-    Dobírkou – za zboží zaplatíte ve chvíli, kdy balíček budete přebírat od dopravce. Upozorňujeme, že oba naši dopravci přijímají platby v hotovosti případně kartou.
-    Převodem na bankovní účet. Ihned po objednání obdržíte na email potvrzení Vaší objednávky, který obsahuje číslo účtu a variabilní symbol pro Vaši platbu.
-    Twisto Pay - celý nákup si můžete okamžitě objednat a zaplatit až 14 dní po doručení zboží. Sami si pak vyberete, jak nákup zaplatíte. Více informací najdete na Twisto.cz
-    MallPay - celý nákup si můžete okamžitě objednat a zaplatit až 14 dní po doručení zboží. Sami si pak vyberete, jak nákup zaplatíte. Více informací najdete na MallPay.cz
-    Platba kartou online - nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Bezpečný a rychlý způsob platby objednávky přes platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s. Platit můžete platebními kartami Maestro, Visa a Master-Card.
-    Online převod - okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.  Bezpečný a rychlý způsob platby objednávky přes platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s. Platit můžete z účtů vedených u následujících bankovních ústavu: ČSOB, ČS, Era ( Poštovní spořitelna ), FIO, KB, RB, Moneta, mBank, Equa Bank, UniCreditSberbank.

Výměna zboží

Obdržela jste zboží od nás a nesedí Vám? Můžete jej bezplatně vyměnit za jiné či jinou velikost, a to do 14 dnů od doručení. Stačí jen poslat email nebo zavolat.

Vrácení zboží

Zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od doručení. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
Vrátit můžete pouze zboží nenošené, nepoškozené a neopotřebené. V případě poškození Vám budeme účtovat náklady na uvedení do původního stavu.
Pro vrácení vyplňte FORMULÁŘ - ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (ke stažení formuláře klikněte na zvýrazněný text). Formulář je nezbytné zaslat emailem na emailovou adresu: info@satynajednicku.cz. Přijetí dokumentu Vám potvrdíme emailem.
Platby jsou vráceny do 14 dnů od obdržení zboží, a to pouze bankovním převodem.
Zboží odešlete na adresu: Šatynajedničku.cz, Chrást 133, 289 14 Chrást
Jiný způsob zaslání odstoupení od smlouvy neakceptujeme a považujeme jej za nedoručený.


Reklamace

Dorazilo k Vám zboží poškozené?
V případě, že byl poškozený i obal, ve kterém bylo zboží odesláno, je třeba kontaktovat daného přepravce, který Vám zásilku doručil, a to do 2 dnů od doručení. Reklamaci je nezbytné uplatnit přímo u dopravce.
V případě, že bylo zboží poškozené, avšak obal byl v pořádku, vyplňte prosím reklamační formulář a poškozené zboží obratem odešlete na naši adresu: Šatynajedničku.cz, Chrást 133, 289 14 Chrást. Jakmile jej přijmeme, vyřídíme Vaši reklamaci bez zbytečného odkladu.

Veškeré informace a postupy jsou v souladu s Obchodními podmínkami a Občanským zákoníkem v platném znění.